سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی
تصفیه آب

چهار اثر فلورانس اسکاول شین

کتاب چهار اثر

 

کتاب چهار اثر فلورانس اسکاول شین به جرئت یکی از معدود کتبی در دنیاست ، کتاب چهار اثر می‌تواند برای افرادی که به دنبال یک شروع جدید هستند، سازنده و مؤثر واقع شود.

رمان اسکاول شین را می توانیم به عنوان یکی از موفق‌ترین کتبی که درزمینهٔ قانون جذب و موفقیت نوشته شده معرفی کنیم.

در سراسر داستان های کتاب چهار اثر فلورانس حتی با شروع در جملات اول، می توان به خوبی متوجه بیان صمیمانه و گیرای این نویسنده آمریکایی شد که این ویژگی را تا آخرین جملات کتاب 4 اثر فلورانس به خوبی حس خواهید کرد.

بخشی از کتاب چهار اثر

بخشی از کتاب

🔆«در برابر شر مقاومت نکنید. مغلوب بدی نشوید. بدی را به نیکویی مغلوب سازید. بر روی زمین چیزی نیست که بتواند در برابر کسی که هیچ‌گاه مقاومت نمی‌کند بایستد. چینی ها می گویند که آب از آن رو نیرومندترین عنصر است که کاملاً غیر مقاوم است. آب می تواند صخره را بشکافد و هر چه را که در برابرش قرار گیرد بروبد و از سر راه بردارد. عیسی مسیح گفت: ((در برابر شریر مقاومت نکنید)) زیرا می دانست شری وجود ندارد. شر زاییده خیالات نادرست آدمی است و حاصل اعتقاد به دو قدرت: خیر و شر. به جای اعتقاد به یک قدرت، خدا.»

 

🔆برای پیروزی در بازی زندگی باید قوه تخیل را آموزش دهیم که تنها نیکی را در ذهن تصویر کند. زیرا آنچه آدمی عمیقاً در خیال خود احساس کند یا در تخلیش به روشنی مجسم نماید بر ذهن نیمه هشیار (ضمیر ناخودآگاه) اثر می گذارد و مو به مو در صحنه زندگی اش ظاهر می شود.

تخیل را قیچی ذهن خوانده اند.  این قیچی شبانه روز در حال بریدن تصاویر است. پس بپائید تا همه صفحه های کهنه نامطلوب و آن صفحه های زندگی را که میل نداریم نگه داریم، در ذهن نیمه هشیار بشکنیم و صفحه های زیبا و تازه بسازیم.

فصل های کتاب چهار اثر

🔰 بازی زندگی و راه این بازی

🔰 کلام تو عصای معجزه گر توست

🔰 در مخفی توفیق

🔰 نفوذ کلام

پیشنهاد کتاب

خوندن کتاب چهار اثر فلورانس اسکاول شین رو پیشنهاد میکنم ، مخصوصا برای زمانی که از نظر روحی در شرایطی خوبی نیستین یا سر در گم هستین ، این کتاب ( مخصوصا فصل اولش )، روحیه تازه ای در شما ایجاد میکنه تا نگرش مثبت تری داشته باشین.

لینک دانلود کتاب چهار اثر

 

دانلود نسخه صوتی کتاب چهار اثر

اضافه کردن نظر

خبرنامه ایمیلی

برای مشترک شدن و دریافت جدید ترین اخبار و مطالب ما ایمیل خود را وارد کنید.