سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی
تصفیه آب

استفاده از هشتگ برای افزایش لایک و فالوور

استفاده از هشتگ برای افزایش لایک و فالوور و نمایش پست و پیجتون خیلی مهمه شما هم برای اینکه از جریمه های اینستاگرام در امان باشید می تونید 30 هشتگ در یک پست قرار دهید در صورتی که بیش از 30 هشتگ در یک پست قرار دهید پست شما نمایش داده می شود اما هشتگی در پست ظاهر نمیشود

البته کاربران حرفه ای در اینستاگرام در هر پست خود 4 الی 6 هشتگ قرار می دهند این کار بازدهی و راندمان پست رو چند برابر میکند

افرادی که از طریق هشتگ با شما آشنا می شوند از دو راه امکان دیدن پست های شما را دارند:

1- راه اول هشتگ گذاری

اولین راه این است که هشتگی که شما استفاده کرده اید را جستجو کنند و یا آنرا مشاهده و بر روی آن کلیک کرده تا به پست هایی با هشتگی که شما استفاده کرده اید برسند.

2- دومین راه هشتگ گذاری در اینستاگرام

دومین راه این است که اینستاگرام با توجه به هشتگی که انتخاب کرده اید، پست شما را به مخاطبینی که علایق و سلیقه شان با موضوعی که از طریق هشتگ انتخاب کرده اید همخوانی دارد، نشان می دهد.

از طرفی وقتی شما موضوع مورد نظر خود یا موضوع مرتبط با کسب و کارتان را در اینستاگرام جستجو می کنید؛ پست هایی که از هشتگ مورد نظر شما استفاده کردند را می بینید.

ترتیب نمایش این پست ها به این صورت است که ۹ پست اول، پست هایی با نرخ مشارکت بالا که اصطلاحا به آن Top 9 هم می گویند (نیاز به گفتن نیست که اگر پست شما بتواند در این ۹ پست جای خود را باز کند بیشتر دیده خواهد شد) سایر پست ها در زیر top 9 به ترتیب تاریخ انتشار قرار می گیرند.

اضافه کردن نظر

خبرنامه ایمیلی

برای مشترک شدن و دریافت جدید ترین اخبار و مطالب ما ایمیل خود را وارد کنید.