بعد از ورزش چی بخوریم؟

یک تا دو ساعت بعد از ورزش، باید مواد غذایی سرشار از پروتئین و کربوهیدرات میل کنید، این کار به بدن شما کمک می‌کند انرژی تحلیل رفته را برگرداند

ساندویچ مرغ یا گوشت، ماست کم چرب، میوه، شیر کم چرب و اسموتی های سالم گیاهی و بدون شکر، گزینه های خوبی محسوب می‌شوند

البته نوشیدن آب هم برای جبران آب از دست رفته در حین تمرین، واجب است

اضافه کردن نظر

Gridlove

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

خبرنامه ایمیلی

برای مشترک شدن و دریافت جدید ترین اخبار و مطالب ما ایمیل خود را وارد کنید.