راهکارهای ساده برای مراقبت از

راهکارهای ساده برای مراقبت از احساسات

کاری را انجام دهید که شما را خوشحال کند
تکنینک‌های تنفس کشیدن را تمرین کنید

بیشتر موارد مثبت را در شبکه‌های مجازی به انتشار بگذارید

دفترچه یا اپلیکیشن‌های رنگ‌آمیزی بزرگسالان را برای کاهش استرس و اضطراب به کار بگیرید

نوشتن، نوشتن، نوشتن
یک نوشته روزانه داشته باشید و در مورد احساسات خودتان کاملا صادق باشید

بدون اینکه انتظار داشته باشید که فرد برای شما جبران کند، کاری را برای او انجام دهید

از اینکه بیش از حد نسبت به خود انتقاد کنید، خودداری کنید

شاید عجیب باشد اما دست به تمیز کردن برخی از نقاط خانه، اتاق و محیط زندگی خود بزنید به گل و گیاه‌های خود برسید این کارها به نوعی خودمراقبتی حسی محسوب می‌شود

به فکر انجام کارهای خلاقانه‌ای باشید که ترس، اضطراب، ناامیدی و غیره را آزاد کند

با یک دوست یا عضو خانواده که شما را درک می‌کند وقت بگذارید

هنگام نیاز گریه کنید

آواز بخوانید

ترجمه ایرنازندگی

اضافه کردن نظر

Gridlove

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

خبرنامه ایمیلی

برای مشترک شدن و دریافت جدید ترین اخبار و مطالب ما ایمیل خود را وارد کنید.