چقدر و چگونه ميوه بخوريم؟١

چقدر و چگونه ميوه بخوريم؟

١ اين يك باور غلط است كه خوردن ميوه زياد، ضرري ندارد
زياده روي در مصرف ميوه مي تواند باعث افزايش تدريجي قند و چاقي شود

٢ روزانه به اندازه ٣٠٠ كالري ميوه بخوريد هر عدد ميوه متوسط ( مانند سيب، موز ،
يك قاچ هندوانه ، پرتقال و ) را معادل ٦٠ كالري در نظر مي گيرند بنابراين بيش از ٥
عدد ميوه ( آن هم اندازه متوسط و كوچك) نخوريد

٣ براي جذب بهتر ميوه، همراه آن كمي فقط كمي تخمه و مغزيجات ( بادام، پسته و
) بخوريد و ترجيحا غيرشور

انبه
انگور
گیلاس
گلابی
هندوانه
انجیر
و موز بالاترین قند را دارند افراد دیابتی در خوردن این میوه ها احتیاط کنند

دانستنیهای خوب

اضافه کردن نظر

Gridlove

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

خبرنامه ایمیلی

برای مشترک شدن و دریافت جدید ترین اخبار و مطالب ما ایمیل خود را وارد کنید.