سئو
برزگران
تبلیغات
طراحی سایت

چه کنیم که شکم نیاوریم ؟

چه کنیم که شکم نیاوریم ؟

هله هوله نخور

بسیاری از آبنبات ها و اسنک ها شامل گلیسیرین و شکر بالایی هستند که در معده به طور کامل هضم نشده و سبب می شود شکم شما نفخ کند

بدوید(حدود ۲ کیلومتر)و يوگا كنيد
ورزش های سنگین، فشار و تنش فراوانی را روی بدن شما وارد می آورند و همین امر موجب می شود که عضلات برای مدت زمان طولانی نرم و سست باقی بمانند اما نرمش ملایم و متعادل( مثل یوگا و پیاده روی) به آب شدن چربی ها سرعت می دهد و مشکل شما را در مدت زمان کمتری حل می کند

نمک و ادویه نخور
مصرف بیش از حد ادویه جات و نمک باعث می شود که شکم شما نفخ کند یک چهارم فنجان سس کچاپ، سه برابر مقدار سدیمی که بدن شما در طول روز نیاز دارد را فراهم می سازد
یک قاشق سوپ خوری سس سویا جایگزین مناسبی برای آن خواهد بود

پتاسیم مصرف کنید
این ماده طبیعی ادرارآور بوده و اثر نفخ آور نمک را از بین می برد می توانید آن را در گوجه فرنگی، موز،ماهی قزل آلا،بادام و گیلاس پیدا کنید

آب بیشتری بخور
نوشیدن آب به میزان لازم باعث می شود تا آبی که در بدن شما به دلیل وجود نمک جمع شده،‌ به آسانی خارج شود و نفخ شکم تان از بین برود

اضافه کردن نظر

خبرنامه ایمیلی

برای مشترک شدن و دریافت جدید ترین اخبار و مطالب ما ایمیل خود را وارد کنید.