سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی
تصفیه آب

برای پیشگیری از سرماخوردگی

برای پیشگیری از سرماخوردگی یا بیماری‌های عفونی در زمستان ، « ماست و موسیر » بخورید

موسیر سرشار از ترکیبات گوگردی است و به همین دلیل هم خواص ضدباکترایی دارد در نتیجه، از انتشار میکروب‌ها و باکتری‌های بیماری‌زا پیشگیری می‌کند

موسیر به تنظیم فشارخون هم کمک می‌کند

هنگامی که سرماخوردگی به سراغتان می‌آید، تمام کاری که می‌توانید انجام دهید این است که روی تخت دراز بکشید، انواع ویتامین‌ها را اطراف خود قرار دهید و منتظر بمانید تا ویروس‌ها تصمیم بگیرند از بدنتان خارج شوند. اما، بهترین کار این است که از همان آغاز نگذارید این ویروس به بدنتان راه یابد. می‌پرسید چگونه؟ خوشبختانه، کارهایی که باید برای پیشگیری از سرما خوردگی انجام دهید، خیلی دشوار نیست و در مقاله‌ی زیر آنها را معرفی کرده‌ایم. پس، با ما همراه شوید.

 

سرماخوردگی چیست؟

سرماخوردگی نوعی عفونت ویروسی در نواحی گلو، بینی یا دستگاه تنفسی فوقانی شماست. انواع مختلفی از ویروس‌ها باعث سرماخوردگی می‌شوند، اما شایع‌ترین عامل سرماخوردگی در انسان‌ها و عامل اصلی بیماری سرماخوردگی «راینوویروس» است.

هنگام سرماخوردگی، آبریزش بینی، گلو درد، سرفه، گرفتگی بینی، درد عضلات، کوفتگی بدن، سر درد، عطسه و تب شما را حسابی خسته می‌کند. این علائم خطرناک نیستند، اما به طور معمول دو هفته طول می‌کشد تا کمی بهبود یابید.

چگونه در ماه‌های سرد، خود را از افتادن به دام سرماخوردگی نجات دهید؟

پیش از هر چیز باید بکوشید بیماری را به بدنتان راه ندهید. راه‌های زیادی وجود دارد که از سرماخوردگی جلوگیری می‌کنند یا دست کم مدت زمان آن را کاهش می‌دهد.

اضافه کردن نظر

خبرنامه ایمیلی

برای مشترک شدن و دریافت جدید ترین اخبار و مطالب ما ایمیل خود را وارد کنید.