دیپ پاراللآموزش حرکات بد

دیپ پارالل

آموزش حرکات بدنسازی

‍ حرکت شبیه سازی شده باشگاه در منزل

۴ ست با تکرار ۸ تا ۱۲ تا انجام دهید

 یک تمرین قدرتی است که روی میله پارالل انجام می‌شود در حالتی که دست‌ها با فاصله کم از یکدیگر قرار دارند بیشترین فشار به ماهیچه پشت بازو وارد می‌شود اما بعد از آن ماهیچه‌های سرشانه جلویی، ماهیچه‌های سینه و عضله بزرگ پشتی نیز در آن مشارکت دارند اما انجام حرکت با دست بازتر بیشتر به عضلات سینه‌ای فشار وارد می‌کند

اضافه کردن نظر

Gridlove

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

خبرنامه ایمیلی

برای مشترک شدن و دریافت جدید ترین اخبار و مطالب ما ایمیل خود را وارد کنید.