سئو
برزگران
تبلیغات
طراحی سایت

رژیمی که در آن به اندازه کافی

رژیمی که در آن به اندازه کافی آهن وجود ندارد می تواند منجر به ریزش مو و کم پشت شدن موها شود
خانم هایی که بین 19 تا 50 سال سن دارند باید هر روز حداقل 18 میلی گرم آهن به بدنشان برسانند

خانم هایی که 51 سال به بالا هستند باید روزانه 8 میلی گرم آهن در رژیم غذایی خود جای دهند

ریزش مویی که به خاطر کمبود آهن ایجاد می شود دائمى نيست، این افراد باید از گیاهان سرشار از آهن بیشتر استفاده کنند خوراکی هایی مثل لوبیای سفید، عدس، شکلات تلخ، نخود، آب گوجه فرنگی، سیب زمینی، بادام هندی، اسفناج، کشمش سرشار از آهن هستند

join

اضافه کردن نظر

خبرنامه ایمیلی

برای مشترک شدن و دریافت جدید ترین اخبار و مطالب ما ایمیل خود را وارد کنید.