یکى از حرکات مدیتیشن برای خوا

یکى از حرکات مدیتیشن برای خواب عمیق، آرام کردن عضلات بدن است برای این‌که بدن آرام و برای خواب آماده شود، باید ابتدا چشم‌ها راببندید و این آرام سازی و انقباض و انبساط عضلات را با آرامش انجام دهید
از انتهای بدن یعنی انگشتان پا شروع کنید هر کدام از انگشتان پا را به مدت ۲ الی سه ثانیه منقبض و سپس رها کنید به همین ترتیب از انگشتان پا به سمت سایر اندام‌های بدن بیایید و هر بار با نفس عمیق این کار را انجام دهید
در این پروسه باید دم از طریق بینی به مدت ۵ ثانیه و بازدم از طریق دهان و همزمان با رها سازی عضلات انجام شود یادتان باشد همان‌طور که گفتیم باید هنگام دم احساس خوبی داشته باشید و اگر احساس ناراحتی کردید از طریق دهان بازدم را انجام دهید

join

اضافه کردن نظر

Gridlove

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

خبرنامه ایمیلی

برای مشترک شدن و دریافت جدید ترین اخبار و مطالب ما ایمیل خود را وارد کنید.