سئو
برزگران
تبلیغات
طراحی سایت

️ گرم کردن مناسب بدن شامل دو بخش می‌باشد

گرم کردن تدریجی‌ با فعالیت‌های هوازی
این نوع گرم کردن باعث جریان خون به درون ماهیچه‌ها میشود همچنین باعث افزایش دمای‌ ماهیچه‌های تحت تمرین میشود و میزان صدمه دیدگی را در آنها کاهش میدهد هر نوع فعالیت هوازی با شدت بسیار کم باعث گرم شدن ماهیچه ها، تاندون‌ها و لیگامنت‌ها میشود

حرکات کششی و انعطافی
شامل گرم کردن عضلاتی میشود که قرار است در تمرینات هوازی تحت تمرین قرار بگیرند (مثلا انجام حرکات کششی روی عضلات چهار سر ران برای دوچرخه سواری‌)

اضافه کردن نظر

خبرنامه ایمیلی

برای مشترک شدن و دریافت جدید ترین اخبار و مطالب ما ایمیل خود را وارد کنید.