️5 راه برای تنظیم چرخه‌ خواب در دوران قرنطینه‌

معمولا وقتی زیاد در خونه هستیم و به محل کار یا مدرسه و دانشگاه نمیریم، چرخه‌ خوابمون به هم می‌ریزه شب تا صبح بیداریم و بعدش تا لنگ ظهر می‌خوابیم و دوباره تا صبح بیداریم این اتفاق هم در زندگی اثر بدی داره و هم برای سلامت بدن ما خوب نیست ‌ ما چند نکته برای بهبود کیفیت خواب و رفع مشکل بی‌خوابی در زمان قرنطینه برای شما داریم

⁩ در طول روز بیشتر از ۳۰ دقیقه نخوابید‌، چرت زدن بیش از ۳۰ دقیقه و بعد از ساعت ۲ بعد از ظهر، باعث برهم خوردن ساعت خوابتون در شب میشه
⁩ ساعت رو کوک کنین و خودتون رو مجبور کنین ساعت ۸ صبح از خواب بیدار شین
‌ ⁩ یک برنامه روزانه ساده برای خودتون داشته باشین با زمان کار و خواب مشخص‌
‌ ⁩ یک ساعت قبل از خواب در آرامش باشین و گوشی رو کنار بگذارین
⁩ فضای اتاق خواب رو برای خواب مهیا کنین، اتاق خوابتون نباید خیلی گرم باشه، دمای ایده‌آل برای خواب نسبتا خنک است ‌

اضافه کردن نظر

Gridlove

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

خبرنامه ایمیلی

برای مشترک شدن و دریافت جدید ترین اخبار و مطالب ما ایمیل خود را وارد کنید.